شناسهٔ خبر: 164288 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتخاب هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه

ولی اسماعیلی عضو هیأت اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت:‌اعضای هیأت رئیسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در جلسه شورای مرکزی فراکسیون که پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد؛ انتخاب می‌شوند.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی،‌گفت:‌نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست در هفته دوم مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست ابتدا هیأت رئیسه سنی مشخص می‌شوند تا انتخابات را برگزار کنند و پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس کار را در دست خواهند گرفت.

عضو هیأت اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: تاکنون تنها محمد باقر قالیبافکاندیداتوری خود را برای ریاست فراکسیون اعلام کرده اما به احتمال قوی در ادامه کار افراد دیگری هم کاندیدای ریاست فراکسیون خواهند شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بر اساس اساسنامه فراکسیون هر یک از نمایندگان که عضو مجمع عمومی فراکسیون باشند می‌توانند کاندیدای ریاست شوند و اعضای شورای مرکزی تنها حق رای دارند.

نظر شما