شناسهٔ خبر: 164213 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی

سواد رسانه مهلت ارسال مقالات به سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش «نماینده» معصومه نصیری دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با بیان اینکه این تمدید در راستای پیگیری پژوهشگران برای نگارش مقاله جهت این رویداد صورت گرفته است، اظهار کرد: شورای راهبری همایش پایان شهریور را آخرین مهلت و آخرین تمدید برای ارسال مقالات تعیین کرد تا ضمن همراهی با نویسندگان مقالات، به چرخه تولید دانش در این زمینه نیز یاری رسانده باشد.

وی تاکید کرد: زمان برگزاری همایش آبان ماه است و در تاریخ برگزاری هیچ تغییری صورت نگرفته است و امید داریم با برگزاری چند پیش نشست و پنل‌های تخصصی امکان ارائه را برای مقالات برگزیده فراهم آوریم که این پنل ها با حضور پژوهشگران و اساتید و با توجه به شرایط کشور از جهت روند بیماری کرونا یا به صورت مجازی یا حضور حداقلی خواهد بود.

دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی یادآور شد: این همایش از درجه علمی ISC برخوردار است و مقرر شده است جوایز در دو سطح علمی پژوهشی و علمی ترویجی به پنج مقاله برتر اعطا شود که مقاله اول سطح علمی پژوهشی، ۳ میلیون تومان، مقاله دوم، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مقاله سوم، ۲ میلیون تومان، مقاله چهارم، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مقاله پنجم، یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

نصیری اضافه کرد: همچنین در سطح علمی ترویجی، مقاله اول، یک میلیون تومان، مقاله دوم، ۸۰۰ هزار تومان، مقاله سوم، ۶۰۰ هزار تومان، مقاله چهارم، ۴۰۰ هزار تومان و مقاله پنجم، ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

وی از تلاش جهت چاپ مقالات برتر در نشریات علمی پژوهشی و ترویجی کشور خبر داد و ابراز کرد: اگرچه مقالات مطلوب و مناسب دریافتی به شکل رایج تمامی همایش‌ها در مجموعه کتاب مقالات این رویداد به چاپ خواهد رسید، اما تلاش خواهیم کرد که مقالات برتر در نشریات علمی معتبر کشور به چاپ برسد.

این همایش با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط دانشگاه امام صادق (ع) آبان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش مراجعه کنند.

نظر شما