شناسهٔ خبر: 164187 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخورد عبرت آموز با مسببان قرارداد ویلموتس انجام شود

نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید برخورد عبرت آموز با مسببین قرارداد ویلموتس صورت گیرد تا در ادامه کار شاهد انعقاد این گونه قراردادها نباشیم.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مسائل پیش آمده در ارتباط با قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متأسفانه در حوزه ورزش و جوانان ما شاهد مفاسدی هستیم که باید با این مفاسد برخورد شود.

وی افزود: باید با مسببین قرارداد ویلموتس برخورد لازم صورت گیرد تا در ادامه شاهد انعقاد این گونه قراردادها با مربیان خارجی نباشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: این اولین باری نیست که این مسأله پیش می‌آید، در گذشته نیز قراردادهای سنگینی با مربیان خارجی بسته شده و آنها بدون آنکه کار خاصی انجام دهند این مبالغ را گرفته و از کشور خارج شده‌اند و ما اقدام تأثیرگذاری را در عرصه ورزش از آنها مشاهده نکردیم.

نصیرایی خاطرنشان کرد: قبول تحمیل این همه هزینه برای آوردن مربی خارجی آن هم بدون هیچ نتیجه و ثمر در حالی است که ما پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام متعددی را در کشور داریم که فکری به حال آنها نمی‌شود و در مقابل هزینه‌های میلیاردی برای مربیان خارجی صرف می‌شود که نه تنها ثمری ندارد بلکه مانند قرارداد ویلموتس مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کنند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم برای تکمیل پروژه نیمه‌تمام ورزشی اعتباری را جذب کنیم به ما می‌گویند بودجه نداریم، آن وقت این هزینه‌های سنگین میلیاردی را برای جذب مربی خارجی به بیت المال تحمیل می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: با کلی اصرار و پیگیری تنها ممکن است یک اعتبار ۱۰ میلیون تومانی یا ۲۰ میلیون تومانی به تکمیل یک پروژه عمرانی ورزشی در یک شهرستان تخصیص دهند، اما در مقابل برای آوردن مربی خارجی هیچ مشکل اعتباری ندارند و این گونه از بیت المال هزینه می‌کنند.

نظر شما