شناسهٔ خبر: 164185 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

راه مقابله با جریان تحریف، عملکرد قوی مسئولان است

حاجی دلیگانی/2 عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه جریان تحریف می‌خواهد اعتماد مردم نسبت به مسئولان سلب شود، گفت: از این رو مسئولان باید با عملکرد مثبت خود با این جریان مقابله کنند.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه ما باید در مقابل جریان تحریف واقعیات ایستادگی کنیم، گفت: جریان تحریف همواره به دنبال آن هستند که از روشی برای تحریف واقعیات کشور استفاده کنند به گونه‌ای که واقعیات کشور نادیده گرفته شود و نقاط ضعف بزرگنمایی شود.

وی با بیان اینکه جریان تحریف تلاش می‌کنند تا نقاط مثبت کشور را سیاه نمایی کنند، اظهار داشت: به گونه‌ای می‌توان گفت که جریان تحریف وادادگان داخلی هستند که از رسانه‌های معاند و بیگانگان تبعیت می‌کنند و سعی می‌کنند شرایط کشور را وارونه جلوه دهند و در میان مردم ناامیدی ایجاد کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان تحریف به دنبال آن هستند که مشکلات کشور را چند برابر نشان دهند و با این اقدام خود می‌خواهند که اعتماد مردم نسبت به مسئولان سلب شود. این در حالی است که مسئولان باید با عملکرد مثبت خود با جریان تحریف مقابله کنند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و بین الملل قدرت بسیار زیادی دارد به گونه‌ای که دشمنان جرئت تعدی به کشورمان را ندارند اما جریان تحریف می کوشد که با کمک رسانه‌های معاند اقتدار ایران در منطقه و دنیا را نادیده بگیرد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های گوناگون است و یکی از مهمترین ظرفیت‌ها، نیروی متخصص جوان است که باید با تکیه بر نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین توان داخلی کشورمان از مشکلات عبور کنیم و اجازه ندهیم که معاندان داخلی و خارجی به کشورمان لطمه بزنند.

نظر شما