شناسهٔ خبر: 164169 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آخرین وضعیت بررسی طرح نمایندگان برای ساماندهی بازار مسکن در کمیسیون عمران مجلس

مسکن مهر عضو کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح نمایندگان برای ساماندهی بازار مسکن در این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس  ، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح تولید انبوه مسکن در این کمیسیون، گفت: حدود ۱۸ جلسه حول این طرح در کمیسیون عمران برگزار شد و از زوایای مختلفی این طرح مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی های لازم، این طرح برای بررسی بیشتر در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با سه محور تامین زمین ارزان، منابع مالی و مصالح ارزان قیمت تهیه شده است، ادامه داد:بر اساس این طرح قرار است دولت اقدام به تولید چند میلیون واحد مسکونی در کشور کند تا بتواند بخشی از التهابات بازار مسکن را کاهش دهد.

نماینده اردبیل در مجلس با  اعلام اینکه این طرح  در نوبت اعلام وصول قرار دارد، اضافه کرد: انتظار این است که هیئت رئیسه مجلس  با عنایت به اهمیت این طرح در ساماندهی بازار مسکن هرچه زودتر و پس از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه خود  نسبت به اعلام وصول آن اقدام کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قرار بر این شده است تا در دو هفته آینده نیز یعنی پس از بازگشت نمایندگان از سرکشی به حوزه های انتخابیه خود دیداری نیز درباره این طرح با آقای قالیباف رئیس مجلس  داشته  باشیم تا جمع بندی نهایی درباره این طرح داشته باشیم.

نظر شما