شناسهٔ خبر: 164161 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خنکی هوا و تداوم بارش‌ها تا ۴ شهریور در شمال/ باران در جنوب سیستان و بلوچستان

هوای پاک معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج است، گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری بارش‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

به گزارش«نماینده» محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امروز تا سه‌شنبه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور دما ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، همچنین تا سه‌شنبه چهارم شهریور بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت و در این چند روز دریای خزر مواج است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در سه روز آینده در استان گیلان خواهد بود، گفت: ‌در این سه روز در برخی نقاط اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، خراسان شمالی و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بین می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بارش‌ها در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تشدید می‌شود.

اصغری اضافه کرد: در ۵ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، کرمان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و همچنین شرق یزد هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج است، گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری بارش‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: ‌آسمان تهران امروز صاف، جهت باد جنوب غربی و سرعت باد ۱۸ کیلومتر بر ساعات است؛ دید افقی امروز در پایتخت بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۱۳ درصد است.

اصغری افزود: روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۶ و ۲۱ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و اردبیل و شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما