شناسهٔ خبر: 164158 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دلالان در پردیس حاکم هستند/ نمی‌توان عرصه مسکن مهر را اجباری به مردم فروخت

نیکزاد نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه دلالان در پردیس حاکم هستند گفت: مدیران وزارت راه و شرکت عمران نمی‌توانند عرصه مسکن مهر را بالاجبار به مردم بفروشند.

به گزارش «نماینده» علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت واحد مسکن مهر پردیس به یک میلیارد تومان اظهار داشت: در یک مقطع خاص با دستور وزیر وقت راه وشهرسازی خرید و فروش مسکن‌های مهر آزاد شد و متاسفانه هم اکنون دلالان در پردیس حاکم هستند که عیب بسیار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

نائب رئیس مجلس در همین راستا گفت: قرار بود که خانه‌های مسکن مهر اجاره ۹۹ ساله باشد یعنی عرصه این خانه‌ها خرید و فروش نشود ضمن اینکه اگر هم اکنون بخواهند عرصه مسکن مهر را به افرادی که می‌خواهند سند بگیرند بالاجبار بفروشند این اقدام وزارت راه و شرکت‌ شهرهای جدید کاری خلاف انجام داده‌اند و نبایستی این کار را انجام دهند.

نیکزاد گفت: اگر مدیران وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهرهای جدید عرصه‌های مسکن مهر را نمی‌فروختند و فقط اعیان را به مردم واجد شرایط واگذار می‌کردند کاری بسیار ارزشمند بوده که رضایت خداوند و مردم را کسب کرده و هم مانع از سفته بازی و احتکار، رانت و دلال بازی می‌شدند.  

نظر شما