شناسهٔ خبر: 164094 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

طرح سؤال از وزیر ورزش درباره قرارداد «ویلموتس» کلید خورد

سلطانی فر رییس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: طرح سؤال از وزیر ورزش و جوانان به دلیل قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

به گزارش «نماینده»، احمد راستینه در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره حواشی ایجاد شده پیرامون قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به قرارداد «ویلموتس» بسیار حساس و جدی است چرا که نزدیک به ۱۶۵ میلیارد تومان در قالب قرارداد با این مربی به کشور تحمیل شده است.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس تصریح کرد: ما از کسانی که در انعقاد این قرارداد دخیل بودند، به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردیم و پرونده آنان در این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

راستینه بیان داشت: در شرایطی که کشور در تحریم است و دشمنان تلاش می‌کنند تا از هر منفذی به کشور ما لطمه بزنند، سؤال ما از وزیر ورزش و جوانان این است که چرا هیچ نظارتی بر این قرارداد ننگین نداشت و به همین دلیل طرح سؤال از وزیر ورزش و جوانان را آماده کرده و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کردیم.

وی گفت: اگر برای ما مسجل شود که شخص وزیر ورزش و جوانان در نظارت بر قرارداد «ویلموتس» کوتاهی کرده است، طرح استیضاح سلطانی فر را هم پیگیری خواهیم کرد.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس افزود: تمام مسببان این قرارداد ننگین باید در دستگاه قضا محاکمه شوند و سازمان بازرسی باید به این مسئله ورود جدی داشته باشد.

نظر شما