شناسهٔ خبر: 164090 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چرا هیأت رئیسه مجلس سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول نمی‌کند؟

احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: تعدادی از نمایندگان سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزیر کشور را امضا کرده‌اند ولی هیأت رئیسه آن را اعلام وصول نمی‌کند.

به گزارش «نماینده»،محمود احمدی بی‌غش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: چندی پیش 200 نفر از نمایندگان مجلس سوال از رئیس‌جمهور را امضا کردند ولی متأسفانه هیأت رئیسه آن را اعلام وصول نمی‌کند.

وی افزود: تعداد دیگری از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر کشور هستند و باز هم هیأت رئیسه این درخواست را اعلام وصول نکرده است. 

وی تصریح کرد: تذکر نمایندگان مجلس به دولت تأثیرگذار نیست و هر بار که نمایندگان تذکری را می‌دهند، دولت اجناس و کالاها را گرانتر می‌کند به طوری که اخیراً نان در استان مرکزی گران شده است. ضمن اینکه دولت و رئیس جمهور گوش شنوایی برای حل مشکلات مردم ندارند.

احمدی بی‌غش گفت: به نمایندگان مجلس پیشنهاد می‌دهم به دولت فعلی درباره گرانی‌ها تذکری ندهیم شاید دولت لج نکند و جنسی را گران نکند شاید اگر تذکر ندهیم بیشتر افاقه کند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر با خنده گفت: تعجب کردم شما که توصیه به تذکر ندادن نمایندگان کردید، پس چرا تذکر دادید.

نظر شما