شناسهٔ خبر: 164047 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تشکیل کمیته‌ای بین مجلس و وزارت راه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیته ای مشترک بین کمیسیون عمران و وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تشکیل شد.

به گزارش «نماینده» سید البرز حسینی با اشاره به موارد مطروحه در جلسه صبح امروز کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی، گفت: هفت نفر از نمایندگان مجلس سوالات خود را خطاب به وزیر راه و شهرسازی در حوزه های مختلف ملی و منطقه ای مطرح کردند.

وی بیان کرد: اهم موضوعات در مورد حاشیه نشینی، بافت های فرسوده، مسکن روستایی، ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی، پروژه های نیمه تمام و راه های روستایی بود که وزیر راه و شهرسازی توضیحات خود را درباره این مسائل مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بر این شد که مسئولان وزارت راه و شهرسازی ظرف دو هفته آینده گزارشی را به نمایندگان سوال کننده در زمینه اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف موضوعات مذکور ارائه کنند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از مسائل دیگری که در این زمینه مطرح شد، پیرامون وضعیت پروژه های عمرانی کشور بود، گفت: قرار بر این شد که کمیته ای مشترک بین کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود تا این کمیته بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی و تسریع در این فرایند نظارت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما