شناسهٔ خبر: 164042 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ورود کمیسیون اجتماعی به همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری

بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات دستور کار جلسه امروز (سه شنبه ۲۸ مرداد) اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی در جلسه امروز میزبان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و معاونان وی بودند.

وی در همین راستا، افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به ارائه گزارش از وضعیت این سازمان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و غیره پرداخت و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظارت خود را در این باره مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جزئیات گزارش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، ادامه داد: در این گزارش به موضوع متناسب‌سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری پرداخته و درباره آن بحث و تبادل نظر شد. همچنین مبلغ ۷۶۵۰ میلیارد تومانی که باید از سوی دولت به این منظور اختصاص یابد، بررسی شد.

بابایی با تاکید بر اینکه در این جلسه درباره وضعیت فرزندان شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد، گفت: در این جلسه موضوع پرداخت حقوقی تحت عنوان حقوق بیکاری در قالب مستمری به افرادی که در شاخص نیروهای مسلح قرار می‌گیرند و همچنین وضعیت کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری در مجلس، بیان داشت: در نهایت مقرر شد کمیته تخصصی کمیسیون که در حوزه بازنشستگان فعال است، موضوعات مطرح شده در این جلسه را پیگیری و گزارش آن را به اعضای کمیسیون ارائه کند.

نظر شما