شناسهٔ خبر: 164037 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کمیسیون آموزش به دنبال رفاه بیشتر دانشجویان/ تمهیداتی برای ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست امروز اعضای این کمیسیون با مدیران عامل صندوق رفاه دانشجویان، از اتخاذ تدابیری برای ارائه تسهیلات بیشتر به دانشجویان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، احمدحسین  فلاحی در تشریح نشست نوبت صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ مرداد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: نشست امروز با حضور مدیران عامل صندوق رفاه دانشجویان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارائی جهت ارائه گزارش و تبادل نظر اختصاص داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست گزارشی از اقدامات چند سال اخیر مدیران عامل صندوق رفاه به کمیسیون ارائه شد که با پیشنهادات و سئوالاتی از جانب نمایندگان مواجه شد.

وی یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین پیشنهاداتی که در نشست امروز مطرح شد این بود که منابع صندوق در یکی از بانک‌های کشور سرمایه گذاری شود تا از محل ارزش افزوده آن تسهیلاتی به دانشجویان پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: تلاش داریم، دانشجو نیز به جای پرداخت شهریه از وام دانشجویی استفاده کند و بازپرداخت آن نیز  پس از دوره دانشجویی و در دوره فارغ التحصیلی باشد.

نظر شما