شناسهٔ خبر: 164021 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تلاش می‌کنیم دهک‌های پایین جامعه متضرر نشوند

کاظم موسوی اردبیل عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط فعلی ما با ویروس منحوس کرونا هم دست به گریبانیم و تمام سعی مجلس این است که دهک‌های پایین جامعه در شرایط نامتناسب اقتصادی متضرر نشوند.

به گزارش«نماینده» حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به راهکارهای بهبود اوضاع معیشتی، گفت: بخشی از مردم قدرت خرید لازم برای تهیه مایحتاج خودشان را ندارند و این مسئله باید به درستی مدیریت شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید آگاه به امور اقتصادی و معیشتی مردم باشند و تدابیر ویژه‌ای برای عبور از این شرایط فراهم کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در کنار رفع موضوعات معیشتی هر بار مواردی را به دولت مطرح می‌کنیم، دولت می‌گوید که برای رفع مشکلات بسیاری از بخش‌های تولیدی کشور منابع مالی لازم ندارد.

وی با طرح این سؤال که چرا دولت نباید منابع مالی مدنظر را داشته باشد، مدعی شد: در مقطعی دولت ۴۰۰ شرکت صوری ایجاد کرد و این شرکت‌ها ارز را در راستای صادارت غیر نفتی به آن طرف مرزها بردند و به کشور بازگردانده نشد. باید بدانیم که با این قبیل مشکلات دست به گریبان هستیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ادامه این مسیر به هیچ وجه به صلاح کشور نیست، بیان داشت: در شرایط فعلی ما با ویروس منحوس کرونا هم دست به گریبانیم و تمام سعی مجلس این است که دهک‌های پایین جامعه در شرایط نامتناسب اقتصادی متضرر نشوند.

موسوی اظهار داشت: متأسفانه در شرایط فعلی طبقه کمتربرخودار، ضعیف‌تر شده و غنی، غنی‌تر می‌شود؛ این درست نیست.

نظر شما