شناسهٔ خبر: 163994 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مجلس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز برگزاری آزمون سراسری را کنترل می‌کند

شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که از سه‌شنبه هفته جاری ناظران مجلس برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری  با اشاره به مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و نمایندگان پزشک مجلس برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز برگزاری آزمون سراسری گفت: قرار است نمایندگان بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند که وزیر بهداشت قول اجرای آن را در زمان برگزاری آزمون سراسری داده است. بر این اساس نمایندگان ناظر چند روز قبل از برگزاری آزمون در مراکز مربوطه حضور پیدا می‌کنند.

وی توضیح داد: قرار است این نمایندگان در حوزه‌های برگزاری آزمون حاضر شده تا بررسی کنند چطور قرار است پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور سراسری رعایت شود که مهمترین آن فاصله‌گذاری و اطمینان از تأمین ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بین داوطلبان است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تمامی این اقدامات برای اطمینان از حفظ سلامت داوطلبان انجام می‌شود، گفت: با توجه به مسئولیت رئیس مجلس به نمایندگان به عنوان ناظر ما از روز سه‌شنبه هفته جاری در مراکز برگزاری آزمون حضور پیدا می‌کنیم تا در صورت رعایت نشدن پروتکل‌ها تذکرات لازم را بدهیم. در روز آزمون هم در حوزه‌های امتحانی حضور خواهیم داشت.

نظر شما