شناسهٔ خبر: 163990 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نگاه دولت جوان انقلابی برای رفع مشکلات به ظرفیت‌های داخل کشور است

حدادی نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد گفت: دولت جوان انقلابی همه توان خود را برای فعالسازی ظرفیت‌های درونی کشور به کار خواهد گرفت تا اینکه مشکلات بوجود آمده رفع شوند.

به گزارش «نماینده»، علی حدادی ، به دولت جوان انقلابی مد نظر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از نکات مهم و خصوصیات دولت جوان انقلابی این بوده که شناخت کامل نسبت به ظرفیت‌های داخل کشور را دارد و همه تلاش خود را برای فعال‌سازی این پتانسیل‌ها به کار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: توانمند بودن دولت بسیار مهم بوده؛ یعنی نشاط، شادابی  و انگیزه لازم را برای کار و فعالیت دارا باشد؛ بنابراین امروز ما با دولتی پیر و خسته مواجه هستیم که کارایی لازم را ندارد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ تاکید کرد: دولت فعلی توانمندی لازم برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های داخل کشور را ندارد؛ چرا که نگاه‌شان به غرب است و نمی‌خواهند از فرصت‌های موجود در جهت رفع مشکلات بهره لازم را ببرند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: دولت جوان انقلابی امید را برای مردم زنده نگه خواهد داشت و از ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد به نحوی مطلوب بهره خواهند برد؛ فلذا جوانان بسیاری در کشور داریم که ازتوانمندی‌های بسیاری برخوردار و می توانند در ساختار اجرایی کشور تحول ایجاد کنند.

نظر شما