شناسهٔ خبر: 163963 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

خطر تحریف واقعیت‌ها بیشتر از تحریم است

مظلومی نماینده بهبهان در مجلس با بیان اینکه تحریف واقعیت‌ها برای خارج کردن مسیر انقلاب از مسیر اصلی خود است، گفت:خطر تحریف واقعیت‌ها بیشتر از تحریم است.

به گزارش «نماینده»،محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان در مجلس مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به کلید واژه تحریف واقعیت تحریم در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار داشت:در چند سال اخیر دشمنان واقعیت هایی که در جامعه ایران وجود دارد را وارونه جلوه می‌دهند تا از این طریق دستاوردهای انقلاب اسلامی را استحاله کنند.

وی با بیان اینکه تحریف واقعیت‌ها برای خارج کردن مسیر انقلاب از مسیر اصلی خود است، ادامه داد:در ادوار گذشته نیز بحث تحریف واقعیت‌ها وجود داشته است و رهبر انقلاب نیز با توجه به دور اندیشی که داشته‌اند همواره این موضوع را گوشزد کرده‌اند.

نماینده بهبهان در مجلس با تاکید براینکه رسانه‌های بیگانه نیز همسو با دشمنان انقلاب مردمی ایران با تحریف واقعیت‌ها  یاس و ناامیدی را به داخل کشور پمپاژ می‌کنند، افزود:رسانه های بیگانه چهار دهه است که تلاش می کنند خدمات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را بی نتیجه بگیرند و تحریف کنند و واژگون نشان دهند.

 مظلومی با بیان اینکه خطر تحریف واقعیت‌ها بیشتر از تحریم است، اظهار داشت:رسانه های داخلی به عنوان یک جریان قدرتمند می توانند از تحریف واقعیت جلوگیری کنند و پاسخ تلاش رسانه‌های خارجی در تحریف واقعیت ها را بدهند تا دولت و مسئولان بتوانند بر اساس واقعیت ها برای مشکلات جامعه چاره اندیشی کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما