شناسهٔ خبر: 163940 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آرامی: رنگ و بوی دولت، رنگ و بوی مبارزه و مقاومت نیست

منصور ارامی43 نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: متاسفانه رنگ و بوی دولت، رنگ و بوی مبارزه و مقاومت نیست. دولت در حوزه برنامه ریزی بسیار ضعیف عمل می‌کند و ناهماهنگی فراوانی در بدنه دولت وجود دارد.

به گزارش «نماینده» منصور آرامی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد  ۹۹) مجلس گفت: ملت، ما نمایندگان را دور هم گرد آورده تا قسم یاد کنیم در برابر قرآن مجید به خدای قادر متعال با تکیه بر شرف انسانی تا پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب و امینی عادل باشیم و به استقلال و اعتلای کشور توجه کنیم و ضمن حفاظت از حقوق ملت مدافع قانون اساسی باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینک وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم. ۴۱ سال تجربه سختی‌ها و خوشی‌های فراوان را پشت سر گذاشته‌ایم و وقتی به این پیکره قوی می‌نگریم در کنار همه دستاوردهای نظام که کم هم نیستند و به آن افتخار می‌کنیم و پرچممان بالاست و دنیا در حیرت است، استقلال در کنار پیشرفت، عزت همراه با اقتدار علمی، آزادی دوشادوش اقتدار نظامی.

وی افزود: امروز تلاش گران صنعت دفاعی به عنوان نماد تولیدکننده داخلی با برخورداری از توان علمی و نیروی ایمان خود نقش ویژه‌ای را در افزایش بنیه دفاعی و اقتدار کشورمان ایفا می‌کنند.

آرامی ادامه داد: اما کاستی‌های فراوانی هم داریم که متأسفانه به آن بی‌توجهیم و هر کس آن را به گردن دیگری می‌اندازد و هیچ گاه بازخواست نمی‌شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز عدالت و رفاه و رفع تبعیض، مبارزه با فساد و شفاف سازی، رفع موانع کسب و کار، افزایش سهم بهره‌وری در اقتصاد، توجه به اقتصاد غیرنفتی، اصلاح نظام بانکی و گمرکی، توجه به حفظ محیط‌زیست، اقتصاد دریا پایه، کاهش هزینه‌های جاری دولت، چابک‌سازی و هوشمند سازی دولت و ده‌ها موضوع دیگر از مواردی هستند که کمتر به آنها توجه شده و حاصل آن حیف و میل منابع ملی است که سخت به دست آمده است. منابعی که باید برای فرزندانمان بماند تا آنها افتخار بیافرینند، البته در مورد مبارزه با فساد و شفاف سازی اقدامات خوبی توسط قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: امروز مردم مشکل دارند، تورم، گرانی، بیکاری از جمله مشکلات مردم است. امروز ما در مبارزه هستیم. مبارزه‌ای تمام عیار با آمریکای سلطه‌گر و جهانخوار که قطعا از پیشرفت و گسترش عدالت در این سرزمین ناخشنود است و تمام تلاش خود را برای یاس و ناامیدی مردم به کار خواهد بست.

آرامی ادامه داد: ‌البته امروز جنس مبارزه از جنس اقتصاد است، لذا لباس مبارزه و مقابله باید متناسب با این نبرد باشد. توجه جدی به بسیاری از موارد گفته شده می‌تواند قدرت استکبارستیزی و مقاومت ما را بیشتر و ایران را قوی‌تر کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه رنگ و بوی دولت، رنگ و بوی مبارزه و مقاومت نیست. به نظر می‌رسد دولت در حوزه برنامه ریزی بسیار ضعیف عمل می‌کند. ناهماهنگی فراوانی در بدنه دولت وجود دارد. ناکارآمدی در بخش‌های زیادی در بدنه اجرایی مشاهده می‌شود. اقتصاد و برنامه ریزی در نظام اجرایی، مردمی نیست. دولت کمتر خود را ازمردم می‌داند.

وی افزود: دولت وعده‌های بی مورد داده است و با مردم روراست نیست و در نهایت ارتباط دولت با ملت ضعیف شده.

آرامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما