شناسهٔ خبر: 163916 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امروز؛ جلسه هیئت اجرایی برای تعیین تکلیف شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

فراکسیون انقلاب دبیر هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی از جلسه امروز این هیئت برای تعیین تکلیف شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسین حاتمی دبیر اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی از جلسه امروز(یکشنبه ۲۶ مرداد) کارگروه اجرایی برای جمعبندی بر سر نحوه و کیفیت و چگونگی تعیین شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی خبر داد.

وی افزود: اگر لازم باشد برای تکمیل تصمیمات و مصوبات کارگروه اجرایی از سایر اعضای فراکسیون برای تعیین تکلیف شورای مرکزی رأی استمزاجی اخذ خواهد شد.

دبیر هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمعبندی درباره انتخابات شورای مرکزی فراکسیون و مسائل پیرامون آن «در حیطه کاری و وظایف کارگروه اجرایی است که به هر جمعبندی که در این باره برسد آن را به سمع و نظر و رأی استمزاجی نمایندگان خواهند رساند و مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، روز (یکشنبه ۱۹ مرداد) جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای مرکزی برگزار شد. در این انتخابات ۱۷۰ نماینده برای شورای مرکزی ۶۴ نفری فراکسیون کاندید شدند، که به دلیل تعداد بالا کاندیداها قرار بود شمارش فردای انتخابات انجام شود که تا کنون انجام نشده است.

نظر شما