شناسهٔ خبر: 163912 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طرح پیش فروش نفتی باید در مجلس تصویب شود

حاشیه بازدید «محمدصالح جوکار» نماینده یزد از پایگاه اطلاع رسانی «نماینده» نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز تأکید کردند که طرح گشایش اقتصادی باید به تصویب مجلس برسد.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار درباره جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون طرح گشایش اقتصادی و عرضه اوراق سلف نفتی در بورس مطرح کردند.

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و شمس‌الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکنون درباره طرح مذکور مطالب خود را مطرح کرده‌اند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تأکید نمایندگان مجلس در این جلسه این بود که مصوبات شورای عالی سران قوا باید در مجلس به تصویب برسد و طرح گشایش اقتصادی هم از این قاعده مستثنی نیست و نمایندگان باید آن را به تصویب برسانند.

جوکار بیان کرد: یکی از نظرات نمایندگان در جلسه غیرعلنی مجلس آن بود که مسئله مذکور در قالب لایحه بودجه سالانه به مجلس ارائه شود تا نمایندگان آن را مورد بررسی قرار دهند.

وی درباره عرضه اوراق سلف نفتی در بورس، گفت: نگاه خوشبینانه در این باره آن است که تا دو سال آینده تحریم‌ها برداشته شود و نفت به فروش برسد و از این طریق پول مردم به آنان بازگردانده شود اما نگاه بدبینانه عکس این موضوع است که در این شرایط دولت آینده بدهی زیادی خواهد داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه درباره آنچه که در شورای عالی سران قوا در مورد طرح گشایش اقتصادی مطرح شده است، توضیحاتی به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

نظر شما