شناسهٔ خبر: 163861 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خسارت بی‌تدبیری‌های مسئولان درباره برگزاری کنکور به مردم وارد می‌شود

نصیرایی حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با بیان اینکه خسارت بی‌تدبیری‌های مسئولین درباره برگزاری کنکور به مردم وارد می‌شود، گفت: روح و روان مردم در ماجرای کنکور به بازی گرفته شده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر زمان چندباره برگزاری زمان کنکور سراسری گفت: واقعاً این نحوه عملکرد جای تأسف دارد و مسئله اینجا است که آسیب همه این بی‌تدبیری‌ها متوجه مردم است و مردم از این بی‌تدبیری‌ها خسارت می‌بینند.

وی افزود: اینکه یک بار مسئولین می‌گویند زمان برگزاری کنکور به تعویق می‌افتد و مسئولین می‌گویند که امکان برگزاری کنکور در زمان مقرر وجود ندارد و باید به تعویق بیفتد و ۴۸ ساعت بعد می‌گویند ما می‌توانیم کنکور را در زمان مقرر برگزار کنیم و نیازی به تعویق افتادن زمان برگزاری آن نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این نوع عملکرد مسئولین نشان می‌دهد که تدبیری پشت‌ این عملکردشان در مورد کنکور وجود ندارد و نه برنامه‌ریزی درستی انجام شده و این رفتارهای دوگانه جای نگرانی دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: مگر ظرف ۲۴ ساعت چه اتفاق خاصی رخ داده که قبل از آن می‌گویند ما نمی‌توانیم کنکور را در زمان مقرر برگزار کنیم و بعد از آن می‌گویند امکان برگزاری کنکور سراسری را داریم.

وی افزود: مردم ما به اندازه کافی از نظر اقتصادی تحت فشار هستند و ماجرای کنکور هم روح و روان آنها را به بازی گرفته و این مسئله شرایط را برای مردم سخت‌تر می‌کند.  

نظر شما