شناسهٔ خبر: 163757 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مصوبه کمیسیون آیین نامه برای تعیین حد نصاب کمیسیون قضایی مجلس

سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: با تصویب اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس مقرر شد تا تعیین حد نصاب برای تشکیل کمیسیون قضایی مجلس در نشست مشترک هیات رئیسه و روسای شعب مشخص شود.

به گزارش «نماینده»،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح مربوط به تعیین حد نصاب برای تشکیل کمیسیون قضایی مجلس در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: با مصوبه امروز کمیسیون آیین نامه مقرر شد تا تعیین حد نصاب تشکیل کمیسیون قضایی در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه مجلس با رؤسای شعب صورت پذیرد که البته این موضوع پس از تصویب مصوبه کمیسیون در صحن مجلس عملیاتی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز پیشنهادات رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در رابطه با تقویت جایگاه نظارتی این کمیسیون مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمودی خاطرنشان کرد: در نهایت بنا شد تا طرحی در راستای تقویت جایگاه نظارتی کمیسیون اصل نود تدوین و در کمیسیون آیین نامه مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گیرد و برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارسال شود.

نظر شما