شناسهٔ خبر: 163736 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تأکید ناظران هیأت رئیسه مجلس بر استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی دفاترشان

حجت الاسلام سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز ناظران هیأت رئیسه موضوع دفاتر استانی و شهرستانی نمایندگان مورد بحث قرار گرفت و استقلال نمایندگان از بخش‌های اجرایی در ارتباط با تعیین مکانی برای دفتر مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ در نشست امروز ناظران  هیأت رئیسه درخواست تعدادی از معاونان پارلمانی سازمان‌های مختلف برای صدور کارت تردد به مجلس مورد بررسی قرار گرفت و با بعضی از آنها موافقت و با بعضی دیگر مخالفت شد.

وی افزود: در این جلسه همچنین درخواست تعدادی از کمیسیون‌ها برای معرفی افرادی به عنوان مشاور مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا افرادی به عنوان مشاور به این کمیسیون‌ها معرفی شوند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین مکانی به عنوان دفتر نمانیدگان در استان‌ها و شهرستان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر این نکته تأکید شد تا نمایندگان در این باره از استقلال لازم برخوردار باشند و به شهرداران و فرمانداران و استانداران به خاطر یک مکانی برای دفتر مدیون نباشند تا این مسأله بر امر نظارت آنها تأثیر نگارد.

وی گفت: بر همین اساس بنا شد تا تصمیمات لازم درباره دفاتر استانی و شهرستانی نمایندگان اتخاذ شود تا شأن نمایندگان در این باره حفظ شود.

نظر شما