شناسهٔ خبر: 163717 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

باید مقابل تحریم وتحریف مقاومت کنیم/به توان داخلی باورداشته باشیم

کریمی نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که جریان‌های تحریم و تحریف به دنبال ایجاد مشکل برای کشورمان هستند، ما باید به توانایی‌های داخلی باور داشته باشیم و مقاومت کنیم.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر کریمی  با بیان اینکه طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب،  در کنار جریان تحریم، جریان تحریف واقعیت‌ها و حقایق هم وجود دارد، اظهار داشت: جریان تحریف به دنبال نادیده گرفتن و تخریب پیشرفت‌های کشور است و از هیچ اقدامی برای رسیدن به این هدف خود مضایقه نمی‌کند.

وی بیان کرد: جریان تحریف به دنبال آن است که کشور را به حدی ضعیف نشان دهد تا مجبور به سازش با آمریکا شود و از این طریق، آمریکا امتیازات لازم را کسب کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان تحریم و دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم به دنبال آن هستند که با تحریم‌های گسترده خود مردم را در مقابل مسئولان و نظام جمهوری اسلامی قرار دهند.

کریمی تاکید کرد: بر این اساس،  جریان تحریف واقعیات موجود در کشور را وارونه نشان می‌دهد و جریان تحریم هم با فشار اقتصادی بر ملت ما به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود و شکست نظام است که قطعا این آرزو را به گور می‌برند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان داخلی و خارجی نظام به دنبال ایجاد مشکل برای مردم هستند، ما باید به توان داخلی کشور باور داشته باشیم و در مقابل فشار دشمنان مقاومت کنیم.

نظر شما