شناسهٔ خبر: 163694 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تبلور سایه‌ای از ولایت ائمه(ع) در چارچوب ولایت فقیه

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است هم‌اکنون سایه ای از ولایت ائمه(ع) را در چارچوب ولایت فقیه داریم که باید از آن به همان میزان تبعیت کنیم.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل عموئی با اشاره به مهم ترین وجه عید غدیر، با موضوع ولایت و تبعیت از ولی زمان(عج)، گفت: عید غدیر عید بزرگداشت ولایت است و در زمانی که از حضور امام زمان(عج) بهره مستقیم نداریم باید از ولی فقیه که جانشین ایشان هستند، تبعیت کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در جمهوری اسلامی در چارچوب ولایت فقیه، از سایه ای از ولایت ائمه(ع) برخورداریم که باید قدردان آن باشیم.

وی ولایت پذیری مجلس و نمایندگان را در پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: معظم له این افتخار را به مجلس یازدهم داده اند و آن را یکی از انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب معرفی کردند لذا وظیفه نمایندگان در پیگیری دیدگاه های ایشان نسبت به قبل سنگین تر خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه منویات رهبری در حوزه های مختلف مشکلات را برطرف می کند و جنبه کارشناسی دارد، خاطرنشان کرد: ما نمایندگان که خود را تابع ایشان می دانیم مسئولیت زیادی داریم و باید به عنوان افرادی که خود را سربازان ایشان معرفی می کنیم، عملکرد درستی داشته باشیم.

نظر شما