شناسهٔ خبر: 163691 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

طرح ساماندهی سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

کمیسیون اقتصادی کمیسیون اقتصادی مجلس طی هفته جاری به بررسی برنامه‌های پیشنهادی مدرس خیابانی و طرح ساماندهی سهام عدالت خواهد پرداخت.

به گزارش «نماینده» دستور کار نشست‌ کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۱۹ مردادماه)، (دوشنبه ۲۰ مردادماه)، (سه شنبه ۲۱ مردادماه) و (چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه) اعلام شد.

براساس این گزارش، کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ دقیقه لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را بررسی و در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ عصر هم نشستی با آقای مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی گزارش آخرین وضعیت بازرگانی داخلی و خارجی و همچنین ارائه برنامه‌های پیشنهادی خواهند داشت.

در روز دوشنبه کارگروه‌های تخصصی کمیسیون اقتصادی مجلس در نوبت صبح جلسه دارند.

همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس در روز سه شنبه و در نوبت صبح به ادامه بررسی طرح ساماندهی سهام عدالت پرداخته و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر، نشست مشترکی را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی و همچنین هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران به بررسی گزارش عملکردی و اولویت‌های اقتصادی این وزارتخانه، مشکلات و مسائل تعاونی‌های کشور و موضوع اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.

هیئت رئیسه این کمیسیون در روز چهارشنبه در نوبت ظهر از ساعت ۱۲ تا ۱۳ عصر به بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح می‌پردازد.

نظر شما