شناسهٔ خبر: 163689 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت به وضعیت بیمه تکمیلی جانبازان وایثارگران رسیدگی کند

جمعیت ایثارگران نماینده مردم کنگاور در مجلس با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبار منجر به فسخ قرارداد تعداد کثیری از مراکز درمانی با شرکت بیمه‌ شده است، از دولت خواست تا هرچه سریع‌تر به وضعیت بیمه تکمیلی جانبازان وایثارگران رسیدگی کند.

به گزارش «نماینده» علی رضایی در رابطه با مشکلات متعدد حوزه درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان گفت: مدتی است که بیمه تکمیلی ایثارگران به طور خاص، جانبازان، ایثارگران و خانواه معظم شهدا و والدین آنها با مشکل مواجه شده است. عدم تخصیص اعتبار منجر به فسخ قرارداد تعداد کثیری از مراکز درمانی با شرکت بیمه‌ دی و همچنین تأخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران شده است.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه عدم اعتبار بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان نوعی بی احترامی به جامعه ایثارگان تلقی می‌شود، افزود: افرادی که جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تقدیم کرده‌اند نباید هنگام مراجعه به مراکز درمانی با این پاسخ مواجه شوند که بیمه دی اعتبار نداشته و با شما قرارداد نداریم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید هرچه سریع‌تر به مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان رسیدگی کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران تدبیری بیاندیشند. بنده هم به عنوان نماینده مردم این موضوع را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری خواهم کرد.

نظر شما