شناسهٔ خبر: 163675 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ولایتمداری مسئولان باعث نجات کل کشور می‌شود

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به ولایت‌پذیری نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس یازدهم بیش از پیش در مسیر تبعیت از ولایت فقیه گام برخواهند داشت.

به گزارش «نماینده» علی اکبر کریمی ولایت را رکن رکین و عمود خیمه اسلام دانست و گفت: معتقدیم همانگونه که در آموزه های دینی ما آمده، ولایت در زمره اساسی ترین مواردی است که در عملکرد ما نیز موثر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه باید شناخت و بصیرت بیشتری به مسأله ولایت داشته باشیم، اظهار داشت: ولایت در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج)، در جایگاه مقام معظم رهبری نمود دارد که تأسی به این فقیه عادل و پیروی از ولایت در شرایط حاضر بسیار راهگشا و چراغ هدایتی برای مردم به خصوص مسئولان و نمایندگان مردم خواهد بود.

وی افزود: رویکرد ولایت پذیری و ماندن در مسیر ولایت، قطعا باعث نجات همگان به خصوص مسئولان و موفقیت آنها در عملکردشان می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به رویکرد ولایتمدارانه نمایندگان مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید به ویژگی ولایت پذیری متصل شده و بیش از پیش در تبعیت از ولی فقیه و تلاش برای تحقق نظرات ایشان که به نفع و مصلحت کشور و ملت است تلاش کنیم.

نظر شما