شناسهٔ خبر: 163671 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مشکلات اقتصادی یک‌شبه حل نمی‌شود / اقدامات تقنینی مجلس گره‌گشای معیشت مردم خواهد بود

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان تلاش کردند طرح مالیات بر خانه ها خالی را تصویب کنند تا شاهد ساماندهی و اصلاح قیمت ها در بازار مسکن باشیم.

به گزارش «نماینده» ابراهیم رضایی در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: بدون شک همه کارشناسان اعتقاد دارند که نمی توان مشکلات اقتصادی انباشته شده را یک شبه حل کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع با توجه به اینکه جنس کاری قوه مقننه بر مولفه نظارت و قانونگذاری استوار است، در میان مدت به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن یکی از دغدغه های اقتصادی جامعه بشمار می رود، ادامه داد: بر این اساس نمایندگان تلاش کردند طرح مالیات بر خانه ها خالی را تصویب کنند تا شاهد ساماندهی و اصلاح قیمت ها در بازار مسکن باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه طرح های اقتصادی متعددی از سوی نمایندگان تدوین و به هیات رییسه ارائه شده است، افزود: کمیسیون های تخصصی مجلس نیز پس از اعلام وصل طرح های یاد شده، به بررسی آنها خواهند پرداخت تا بتوانیم با تصویب قوانین کارآمد، گاهی در راستای حمایت از اقشار کم درآمد برداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی دولتمردان و نمایندگان، زمینه خروج از مشکلات معیتی را فراهم شود.

به گزارش  «نماینده» عضو هیأت رئیسه مجلس از دریافت ۱۴ طرح اقتصادی از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: منتخبان یازدهم توجه جدی به معیشت مردم دارند.

نظر شما