شناسهٔ خبر: 163656 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسئولان پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنکور دکتری نداشتند

مجلس نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: ‌مسئولان پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنکور دکتری نداشتند.

به گزارش «نماینده»، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: امروزه مسئله خصوصی‌سازی به عنوان یکی از دغدغه‌های بنگاه‌های دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع شاید خصوصی‌سازی در ظاهر مشکلاتی را برطرف کند اما در اجرای آن باید دقت جدی شود زیرا امروزه شاهد مشکلات متعددی در مجموعه‌های تولیدی هفت‌تپه، دشت مغان و ... هستیم.

وی ادامه داد: اجراکنندگان و ناظران قانون خصوصی سازی باید دلسوز کارگران باشند زیرا امروزه شاهد آسیب‌های متعددی از اجرای نادرست هستیم.

محمودوند همچنین در تذکر به وزیر بهداشت گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری کنکور به نظر می‌رسد باید در حوزه‌های انتخابیه بخش‌های خاصی برای دانش‌آموزانی که دچار مشکل ضعف در سیستم ایمنی بدن هستند پیش‌بینی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: بنابراین رعایت دقیق پروتکل‌ها امری ضروری است و اگر سهل‌انگاری صورت گیرد مطمئنا کسی پاسخگو نیست به عنوان مثال کنکور دکترا برگزار شد اما شاهد هستیم مسائلی در این زمینه پیش آمد و مسئولین پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشتند.

در ادامه قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نماینده خرم آباد بر اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی سازی تأکید کرد و گفت: اجراکنندگان قانون باید دقت داشته باشند در سرمنشأ اجرای این اصل تخلفی صورت نگیرد.

نظر شما