شناسهٔ خبر: 163655 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر ۲۶ نماینده به خاوازی به خاطر واردات گوشت‌های تاریخ‌گذشته

مجلس ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی به خاطر واردات گوشت تاریخ گذشته توسط شرکت پشتیبانی امور دام تذکر دادند.

به گزارش«نماینده» تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد  ۹۹) مجلس توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در تذکری به وزیر ارتباطات در باره افزایش قیمت بسته‌های اینترنت تلفن همراه تذکر داد و خواستار اقدام لازم در این زمینه شد. علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار و ۱۶ نفر از دیگر نمایندگان نیز به وزیر ارتباطات در همین باره و همچنین کم شدن حجم بسته‌های اینترنتی همراه اول تذکر دادند.

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان در تذکری به وزیر کشور خواستار تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری‌ها شد.

علی علیزاده، حسینعلی حاجی دلیگانی، علی خضریان، حسن نوروزی، علی اصغر عنابستانی، رمضانعلی سنگ دوینی، میرمحمدی، محمد صالح جوکار و اوسطی در تذکری به وزیر دادگستری خواستار اقدام در خصوص رفع انحصار و ظرفیت زدایی کانون‌های وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه در جذب و اشتغال دانش آموختگان حقوق شدند.

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان به اتفاق ۱۵ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسهیل در شرایط پرداخت وام مسکن به روستائیان شدند.

محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر به اتفاق ۱۴ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم تسریع در اعطای تسهیلات ویژه به اصناف و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و همچنین این نماینده به اتفاق ۱۹ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم تسریع در پرداخت بیمه بیکاری به بیکارشدگان ناشی از شرایط به وجود آمده بر اثر انتشار ویروس کرونا را متذکر شد.

محمد تقی نقدعلی به وزیر بهداشت لزوم نظارت و رفع نواقص موجود در فرایند توزیع دارو توسط سامانه (TTAC) را متذکر شود.

علی علیزاده نماینده مردم مراغه به اتفاق ۲۱ نفر از دیگر نمایندگان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کردند که چرا بانک کشاورزی برای وام کشاورزان تقاضای وثیقه ملک شهری دارد؟

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به رئیس جمهور لزوم تخصیص کامل و به موقع بودجه به قانون حمایت از معلولان و سازمان بهزیستی را متذکر شد.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به رئیس جمهور به خاطر برگزاری جشن تولد برای معاون استاندار استان مرکزی با وجود مشکلات صنایع مرغداری‌ها و دامداری‌ها، کشاورزان و مشکلات معیشتی کارگران تذکر داد.

کمال حسین‌پور نماینده مردم سردشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در باره علت فعال بودن شرکت‌های خصوصی به عنوان واسطه در تأمین نیروی انسانی برای دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

علیرضا نظری، علی بابایی، نصرالله پژمانفر، علی علیزاده، صمدالله محمدی به رئیس جمهور لزوم برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات ودیعه مسکن و بسته حمایتی به کارگران بدون کد بیمه و حقوق ثابت را متذکر شدند.

سید جلیل میرمحمدی، احمد امیرآبادی فراهانی، ‌ نصرالله پژمانفر، کیومرث سرمدی و علی علیزاده به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم اقدام بانک‌ها مبنی بر امهال در بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی در ایام کرونا را متذکر شدند.

سید جلیل میرمحمدی، نصرالله پژمانفر، ابراهیم عزیزی و علی علیزاده به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به خاطر عدم موضع‌گیری و اقدام قاطع دولت و دستگاه دیپلماسی در برابر جنایت اخیر آمریکا تذکر دادند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به وزیر اقتصاد لزوم جلوگیری از ترخیص کالاهای مصرفی و غیر ضروری در کنار کالاهای اساسی در راستای ترخیص کالاهای رسوبی موجود در بنادر و گمرکات کشور را متذکر شد.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر به وزیر نفت لزوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را متذکر شد.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر به وزیر کشور لزوم اصلاح طرح ساحل‌بندی رودخانه ارس و بازگشت مالکیت صدها هکتار از اراضی جزیره حاشیه رودخانه ارس به کشور و نیز لزوم اقدام در خصوص دستگیری شبانان در نقطه صفر مرزی توسط نیروهای ارمنستان در محدوده مرزی شهرستان خداآفرین را متذکر شد.

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران به اتفاق ۲۵ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی لزوم رسیدگی به وضعیت گوشت‌های وارداتی تاریخ‌گذشته توسط شرکت پشتیبانی امور دام را متذکر شدند.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین به رئیس جمهور لزوم تسریع ایجاد تمهیدات برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را متذکر شد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم رعایت قانون مطبوعات در مورد عفاف و حجاب و حفظ ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی را در مجلات متذکر شد.

نظر شما