شناسهٔ خبر: 163644 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله جنتی: همه کشورهای اسلامی به یاری لبنان بشتابند

آیت الله جنتی 2 دبیر شورای نگهبان با اشاره به انفجار روز گذشته بیروت گفت: کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت لبنان را بر طرف کنند.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز این شورا گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تأثر و تألم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت‌های بعد از آن تا سال‌ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان‌شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.
 
آیت‌الله جنتی در ادامه خواستار کمک‌های فوری کشورهای اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

 دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.

نظر شما