شناسهٔ خبر: 163616 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قالیباف: ایران آماده هر گونه همکاری و کمک به آسیب‌دیدگان انفجار در بیروت است

قالیباف رئیس مجلس گفت: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه به حادثه دیدگان انفجار بیروت است و بنده برای تسریع این امر با مقامات ذی ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود.

به گزارش «نماینده» محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد  ۹۹) مجلس با اشاره به انفجار روز گذشته در بیروت گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم و اندوه شد. قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و هم درد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه را به ملت، دولت و پارلمان لبنان و به خصوص به مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای جان باختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جان باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به ویژه مردم صبور و مقاوم بیروت صبر و سلامت مسألت می‌کنیم. رحمت و رضوان خداوند بر از دست رفتگان جلیل‌القدر این حادثه.

وی افزود: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و بنده برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذی‌ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود و در همین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم که در اسرع وقت به کمک آسیب‌دیدگان این حادثه در لبنان بشتابند.

نظر شما