شناسهٔ خبر: 163564 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مرداد/ جذب ۴۰ هزار نفر

جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در مرداد ماه خبر داد.

به گزارش «نماینده» جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار آگهی ثبت نام برای هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در این آزمون استخدامی جذب می شوند.

وی افزود: آزمون دیگری برای جذب نیرو در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود که به منظور کسب تجربه، مقرر است این سنجش توسط مرکز آزمون وزارتخانه مذکور برگزار و حدود ۲۴۰۰ نفر از نیروهای قرارداد خرید خدمت جذب شوند.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در اواخر شهریور یا نیمه اول مهر

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در صورتی که آگهی استخدامی دستگاه‌های دولتی تا پیش از ۲۰ مرداد منتشر شود، آزمون آن در اواخر شهریور ماه یا نیمه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

انصاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون استخدامی وجود دارد؟ توضیح داد: در حال حاضر آگهی منتشر و ثبت نام از داوطلبان به عمل می‌آید تا تعداد داوطلبان مشخص شود.

تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت در آزمون استخدامی دستگاه های دولتی رعایت می‌شود

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای برگزاری آزمون تمام پروتکل های مورد نظر وزارت بهداشت رعایت می‌شود، ادامه داد: ممکن است گروه‌های مختلف شغلی جدا شده و آزمون، به جای یک نوبت در در دو نوبت برگزار شود.

وی تصریح کرد: تا زمان برگزاری آزمون استخدامی، سازمان سنجش آزمون‌هایی را برگزار خواهد کرد که تعداد داوطلبان آن بیشتر از آزمون استخدامی خواهد بود بنابراین تجارب لازم به دست می آید.

نظر شما