شناسهٔ خبر: 163541 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آی جرمن: ما بهترین آکادمی زبان آلمانی کشوریم!

زبان آلمانی کشور آلمان از جمله کشورهایی میباشد که همیشه مورد توجه مردم برای سفر بوده است.

کشور آلمان از جمله کشورهایی میباشد که همیشه مورد توجه مردم برای سفر بوده است. این کشور اروپایی با دارا بودن امکانات بسیار خوب و شرایط زندگی و البته شرایط عالی برای تحصیل یکی از مهمترین کشورها برای مهاجرت کاری و تحصیلی میباشد. اما یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید مسلط بودن به زبان آلمانی میباشد. زیرا آلمان کشوریست که به زبانش بسیار توجه دارد و به نوعی تعصب خاصی به زبان رسمی کشورش دارد و یکی از ملاک های اصلی زندگی و تحصیل در آلمان مسلط بودن به زبان آلمانی میباشد. شما برای تسلط به زبان آلمانی میتوانید در دوره آموزش زبان آلمانی شرکت نمایید.

شرایط مهاجرت به آلمان

شما به چند طریق میتوانید به آلمان مهاجرت کنید که روش های مهاجرت به این کشور اروپایی شامل مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق تولد، مهاجرت از طریق تابعیت، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق پناهندگی میباشد. اما هر کدوم شرایط خاص خودش را دارد که باید بدانید کدام مورد برای شما مناسب است تا بتوانید مهاجرتی راحت داشته باشید.

تسلط به زبان آلمانی با آی جرمن

یکی از مهمترین موضوعاتی که شما باید بسیار به آن توجه داشته باشید این است که باید به زبان آلمانی مسلط باشید. زیرا لازمه مهاجرت و زندگی و تحصیل در این کشور مسلط بودن به زبان آلمانی میباشد. به نوعی شما باید در آزمون گوته نمره قبولی را کسب کنید. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان آلمانی شرکت در دوره ها و کلاس های آموزش زبان آلمانی است. آکادمی زبان آی جرمن یکی از بهترین آکادمی های زبان آلمانی در کشور میباشد که میتوایند زبان آلمانی را بیاموزید.

چرا آکادمی آی جرمن

در این آکادمی شما به صورت غیر حضوری و یا خریداری پکیج های آموزش زبان آلمانی میتوایند به صورت صفر تا صد به زبان آلمانی مسلط شوید. پکیج های آی جرمن تماما به زبان گویا نوشته شده است که شما به راحتی میتوانید با آن ارتباط برقرار کنید بدون آنکه به هیچ کلاس حضوری و یا استادی نیاز داشته باشید. یکی از موارد ویژه این پکیج فیلم های آموزشی میباشد که برای شما ضبط شده است که بسیار مورد توجه میباشد. و البته منحصر به فردترین بخش این آکامی پرداخت درب منزل است، بدین صورت که شما بعد از دریافت بسته آموزشی هزینه آن پرداخت خواهید کرد.

آی جرمن مدعی میباشد که بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی کشور را ارائه میدهد و با این پکیج به هیچ استاد و کلاس زبان دیگری نیاز نخواهید داشت و طبق بازخوردهای فوق العاده دانشجویان این آکادمی باید گفت این ادعا محقق شده است!

هزینه های زندگی در آلمان

یکی از مواردی که افراد پیش از تصمیم گیری در خصوص کشور مقصد برای مهاجرت بررسی می نمایند، هزینه های زندگی در آن کشور می باشد. هزینه های زندگی در آلمان با توجه به اینکه این کشور در قلب اروپا واقع شده است و کشوری بسیار صنعتی است، در مقایسه با کشور های هم ترازش، مناسب است. گران ترین شهر آلمان دوسلدورف می باشد که هزینه زندگی در آن به صورت میانگین ماهیانه 2،600 یورو گزارش شده است. از سوی دیگر شهر لایپزیک به عنوان ارزان ترین شهر آلمان شناخته می شود که هزینه ماهیانه زندگی در این شهر به صورت میانگین 1،900 یورو می باشد. در جدول زیر برخی از هزینه ها برای زندگی در آلمان بررسی شده است

نظر شما