شناسهٔ خبر: 163520 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

باید از امیدواری بی ثمر به کشورهای اروپایی دست کشید

آصفری نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید از امیدواری بی ثمر به کشورهای اروپایی دست کشید و باید نگاهمان به ظرفیت های داخلی باشد.

به گزارش «نماینده»، محمد حسن آصفری  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و رد کردن مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی، بیان کرد: چندین سال است که از امضای قرارداد برجام می گذرد اما متاسفانه خروجی برای کشور و مردم نداشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: علی رغم حضور ایران در برجام، برجام نه توانست چرخ اقتصاد کشور را به حرکت دربیاورد و نه سفره مردم را پهن تر کند. در این مدت برجام را فتح الفتوحی تلقی می کردند و متاسفانه به ظرفیت های داخلی و منطقه ای کم توجه بودند.

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: امیدوارم به فرمایشات رهبری توجه شود و دیگر از امیدواری به برجام و حرکت غربی ها دست برداشته شود. همان طور که مشخص است نه غربی ها و نه اروپایی ها در برجام کاری پیش نبرده اند.

آصفر در پایان تاکید کرد: امروز زمان آن رسیده که تمرکز بر ظرفیت های داخلی داشته و به سمت برقراری ارتباط با کشورهایی غیر از آمریکا و اروپایی ها برویم. کشورهای حاضر در برجام تاکنون هیچ یک از تعهدات خود را اجرایی نکردند.

نظر شما