شناسهٔ خبر: 163508 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وجود فساد نباید مانع برخورداری مناطق محروم از قیر رایگان شود

مجید نصیرایی نماینده طبس در مجلس گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی به ویژه مناطق محروم و روستایی مانع قابل ملاحظه پروژه‌ها شده و نباید اجازه داد که وجود فساد مانع برخورداری این مناطق و این پروژه‌ها از قیر رایگان شود.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی به ویژه در مورد مناطق روستایی و طرح‌های هادی موجب پیشرفت این پروژه‌ها شده و در سال‌های مختلف این موضوع مشاهده شده است.

وی افزود: باید در مورد قیر رایگان نظارت‌های دقیق صورت گیرد تا ما شاهد فساد در این حوزه نباشیم و جلوی فساد در اجرای مصوبه مجلس گرفته شود.

نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبیعی است اگر نظارت نباشد شاهد فساد خواهیم بود و آنچه که حق مناطق محروم در پروژه‌های عمرانی است به آنها تخصیص نخواهد یافت.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تخصیص قیر رایگان تأثیر قابل ملاحظه‌ای در پیشرفت طرح‌های هادی و عمرانی در این مناطق داشته و نباید اجازه دهیم وجود فساد مانع تخصیص قیر رایگان در این پروژه‌ها شود.

وی در پایان گفت: نهادهای نظارتی باید با هر گونه فساد در این زمینه مبارزه کنند تا مناطق محروم از تخصیص قیر رایگان بی‌بهره نمانند و کار پروژه‌های عمرانی‌شان متوقف نشود.

نظر شما