شناسهٔ خبر: 163503 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عملکرد سپاه مصداق عینی پیشرفت با اتکا به توان داخلی است

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ‌مصداق عینی اتکا به توان داخلی و داشتن پیشرفت، عملکرد سپاه است و خط بطلانی بر تحریم و تحریف کشیده و متکی بر توان داخلی است.

به گزارش «نماینده»،هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سخنرانی دیروز که به مناسبت عید سعید قربان بیان شد اظهار داشت: مدتهاست تفکری در کشور تبلیغ می‌شود که ایران بدون آمریکا و غرب نمی‌تواند پیشرفت کند؛ از قبل از انقلاب هم این تفکر بود و حالا هم هست.

وی افزود: با روایت‌های مختلف و لحنی دلسوزانه همین موضوع را بیان می‌کنند مثلا هر کس می‌خواهد بزرگ شود با بزرگان باید بنشیند، یا مگر ایران کره شمالی است، یا آقا نمی‌شود با دنیا که قهر کرد!

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب از تحریم و تحریف صورت گرفته تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند بدون غرب نمی‌توانیم پیشرفت کنیم؛ این همان تحریفی است که رهبری روی آن دست گذاشتند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود مشخصا از سپاه نام بردند و اعلام فرمودند که طی سالهای بعد از دفاع مقدس زحمت کشان سپاه با کار علمی و خون دل خوردن کار را بجایی رساندند که ما امروز می‌بینیم در زمین، در هوا و فضا، در دریا در پیشرفت‌های علمی، ساخت پالایشگاه، ساخت ماشین و ... سپاه جزء برترین‌هاست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با طرح این سوال که آمریکا و غربی‌ها کجا به سپاه کمک کردند؟ اظهار داشت: آنها هیچ کمکی به جمهوری اسلامی نکردند بلکه تحریم کردند و سپاه را گروه تروریستی خواندند و تهمت زدند. اما سپاه روز به روز رشد کرد؛ اگر دربهای کشور را ببندند این سپاه همان سپاه خواهد ماند.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای خط بطلان کشیدن بر روی تحریف، نام پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بردند که توسط سپاه ساخته شده است. 

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: مصداق عینی اتکا به توان داخلی و داشتن پیشرفت عملکرد سپاه است و به همین دلیل غربگراها با اصل سپاه مخالفند.

برچسب‌ها:

نظر شما