شناسهٔ خبر: 163493 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی مطلوب است اما باید جلوی مفاسدش را گرفت

گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور امر بسیار مطلوبی است اما باید با نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی جلوی مفاسد آن گرفته شود.

به گزارش «نماینده»،عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور کار بسیار درست و امر مطلوبی است اما باید جلوی مفاسد را در اجرای این طرح گرفت.

وی افزود: نباید به خاطر این که فساد در روند اجرای این طرح وجود دارد صورت مسأله پاک شود و جلوی اصل کار را بگیریم، بلکه باید دستگاه‌های نظارتی نظارت خود را دقیق‌تر کنند تا شاهد فساد در توزیع قیر رایگان نباشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: توزیع قیر رایگان کمک قابل توجهی به پیشرفت پروژه‌های عمرانی و اهالی روستایی می‌کند و از جمله در توسعه راه‌های روستایی و روکش آسفالت راه‌های آن تأثیر قابل توجهی دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز با مشکلاتی در حوزه تخصیص اعتبارات پروژه‌های مختلف مواجهیم لااقل می‌توانیم با تخصیص قیر رایگان به شکل صحیح آن به پروژه‌های عمرانی و به ویژه‌ آسفالت راه‌های روستایی یک رضایت نسبی را در میان مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: وقتی ما راه را درست کنیم، درواقع از جهات مختلف به روستاها و شهرهای مختلف کمک کرده‌ایم؛ چراکه مشکلات حمل و نقل آنها رفع می‌شود برای مثال آنها در فصل زمستان با مشکلات کمتری در جابجایی مواجه می‌شوند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بنده در حوزه انتخابیه خود روستایی داشتم که به خاطر خاکی بودن راه آن حتی آژانس هم برای جابجایی مسافر به آنجا نمی‌رفت و پس از آسفالت شدن آن کمک زیادی به مردم آن روستا شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی کشور به ویژه در حوزه روستایی کمک قابل توجهی می‌کند اما باید جلوی مفاسد آن گرفته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما