شناسهٔ خبر: 163476 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس جمهور مقصران عقب ماندگی در ساخت مسکن را به قوه قضائیه معرفی کند

مسکن مهر نماینده مردم محلات در مجلس گفت:آقای روحانی باید منشأ عقب ماندگی در ساخت مسکن را به مردم اعلام کند و مقصران را به قوه قضائیه معرفی کند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور اعلام کرد "اعتراف می کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شده است" گفت: آقای رئیس جمهور که خود ادعا می کنید حقوقدان است ای کاش اصل ۳۱ قانون اساسی را دیده بود که در آن جا دولت موظف است برای تامین مسکن مردم اقدام کند.

وی با بیان اینکه ۷ سال است دولت برای بخش مسکن طرح و برنامه مشخصی ندارد، ادامه داد:آقای روحانی باید منشأ عقب ماندگی را به مردم اعلام کند و مقصران را به قوه قضائیه معرفی کند.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی و منشأ عقب ماندگی در مسکن بی مهری به مسکن مهر بود، اظهار داشت: دولت قرار بود برای افراد کم درآمد جامعه مسکن اجتماعی ایجاد کند که یکسال مانده به پایان عمر دولت تکلیف این موضوع هم مشخص نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در چند وقت اخیر بازار مسکن به حال خود رها شده است و هر روز شاهد افزایش سرسام آور قیمت ها هستیم، اضافه کرد: امروز نه تنها خرید مسکن برای قشر کم درآمد جامعه تبدیل به رویا شده است بلکه این قشر از جامعه ختی نمی توانند برای خود خانه ای اجاره کنند.

نظر شما