شناسهٔ خبر: 163465 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس مأمور بررسی زمان مناسب برگزاری آزمون‌های سراسری شدند

کنکور// مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست‌های مکرر خانواده‌های داوطلبان پیرامون زمان برگزاری آزمون سراسری با توجه به شیوع کرونا، گفت: کمیسیون‌های آموزش و بهداشت با قید فوریت، زمان مناسب برگزاری کنکور را بررسی می‌کنند.

به گزارش «نماینده» بابک نگاهداری مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در راستای توئیت شب گذشته محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر مأموریتی که به کمیسیون‌های آموزش و بهداشت مجلس درباره پیامدهای برگزاری کنکور داده شده است، گفت: این دستور با توجه به مراجعات مختلف مردمی در روزهای اخیر و درخواست های مکرر خانواده ها از مجلس صادر شد.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری آزمون های سراسری را تبدیل به دغدغه ای برای خانواده داوطلبان کنکور کرده است چرا که از طرفی نگران سلامتی آنها هستند و از سوی دیگر دغدغه آینده و سرنوشت فرزندان خود را دارند.

وی افزود: از این رو رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به حساسیت این موضوع و احترام به دغدغه های مردم، به دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس مأموریت رسمی داد تا بررسی جامع و همه جانبه ای را با توجه به ابعاد مختلف مسأله صورت دهند.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شده است این کمیسیون ها هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی پیرامون زمان مناسب برگزاری آزمون‌های سراسری رسیده و گزارش آن را با قید فوریت به رئیس مجلس ارائه کنند.

نظر شما