شناسهٔ خبر: 163452 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد نماینده مجلس از برگزاری جشن تولد معاون سیاسی استانداری مرکزی در محل کار

علیرضا نظری - خمین نماینده مردم خمین در مجلس گفت:‌ متاسفانه اخیرا جشن تولد معاون سیاسی استانداری مرکزی در محل کار در شرایطی برگزار شده که کشور درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌متاسفانه این روزها به جای شنیدن اخبار پیگیری‌ها و رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی در کشور موضوعاتی شنیده می‌شود که باعث رنجش و اعتراض مردم شده است.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود:‌مدیران ارشد استان مرکزی به جای آنکه پیگیر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند بیشتر دغدغه برگزاری جشن تولد را دارند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد:‌ اخیرا شنیده‌ام که در محل استانداری مرکزی جشن تولدی را برای معاون سیاسی این استان برگزار کرده‌اند؛ در شرایطی که تعداد زیادی از مردم دغدغه مایحتاج روزانه دارند برگزاری چنین جشن‌هایی از سوی مدیران و مسئولان جای تاسف دارد و آنها باید پاسخگوی این اقدام نسنجیده در ساعات کاری اداری باشند.

نظری گفت: ‌اگر معاون استانداری مرکزی اعلام کند که من در جریان کاری که همکارانم برای برپایی جشن تولدم کرده‌اند نبوده‌ایم این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست چرا که معاونت سیاسی استاندار مرکزی جایگاه مهمی در حوزه اداری این استان دارد و به جای اینکه مدیران این استان دغدغه رفع موانع تولیدی و صنعتی و برون رفت از مشکلات کارگران صنایع مادر در این استان را داشته باشند به فکر برگزاری جشن تولد هستند.

وی افزود: کمترین کار برای نهی این گونه رفتارهای خارج از عرف اداری مدیران ارشد استانداری مرکزی عذرخواهی مسئولان است و مطمئنا نمایندگان مردم در مجلس تذکرات لازم را در این باره خواهند داد تا شاهد چنین اقدامات خلاف عرف اداری نباشیم.  

نظر شما