شناسهٔ خبر: 163407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس جمهور با حضور در مجلس پاسخ نمایندگان را بدهد

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس گفت:اینکه بخشی از مشکلات کشور نشات گرفته از تفکر و اندیشه برخی از افراد و جریان های سیاسی مبنی بر اینکه ما نمی توانیم، است.

به گزارش «نماینده»،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جمعی  از نمایندگان سوال از رئیس جمهور را طراحی کرده اند و به هیئت رئیسه پارلمان تقدیم کرده اند، گفت: آقای رئیس جمهور باید با حضور در مجلس پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی با بیان اینکه در مجلس گذشته هم سوال ها از رئیس جمهور انجام شد که هیچ نتیجه ای نداشت، ادامه داد: امروز مردم با مشکلات اقتصادی عدیده ای در مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که باید رئیس جمهور در مجلس حضور بیابد و علت اتفاقات اخیر را برای نمایندگان بگوید.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور نشات گرفته از  تفکر و اندیشه برخی از افراد و جریان های سیاسی مبنی  بر اینکه  ما نمی توانیم، است، اضافه کرد: این تفکر همان تفکر غیرانقلابی و خط سازش است که را از اوایل انقلاب تا کنون از  سوی برخی افراد دنبال می شود، این تفکر تاکنون ضربات سنگینی به انقلاب وارد کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه در مقابل این تفکر ما نمی توانیم تفکر انقلابی ما می توانیم قرار دارد، اظهار داشت: اگر مسئولان همراهی کنند می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم و تفکر «ما می توانیم» همان تفکر عملکرد انقلابی است که 40 سال در تمامی حوادث با ایثار عمل کرده و جنگ را اداره کرد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور باید با حضور در مجلس اعلام کند تا دلیل افزایش نقدینگی در کشور چیست، تصریح کرد:اگر پیش از این نگران صدها هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم بودیم که اقتصاد را تحت تأثیر قرار می داد امروز نگران بیش از 40 میلیارد دلار در خانه های مردم هستیم؛ دولت ارز 4200 تومانی را رواج داد که قرار بود نتیجه آن در سفره مردم دیده شود که نشد لذا مردم از رئیس جمهور سوال دارند چرا کمر همت بسته اید که محرومان، مستضعفان و جوانان را به عنوان ستون نظام از آن جدا کنید و چرا سهمیه بندی ارزاق عمومی را اجرا نکرده تا یارانه به محرومان برسد.

نظر شما