شناسهٔ خبر: 163400 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیریت مشتریان فعال با پنل پیامکی مدیانا

موبایل در روش ارسال پیامک به صورت انبوه می توان مشتریان را به راحتی از طریق پنل ارسال پیامک مدیریت کرد که این امر یکی از مزایای مهم و کاربردی محسوب می شود.

در روش ارسال پیامک به صورت انبوه می توان مشتریان را به راحتی از طریق پنل ارسال پیامک مدیریت کرد که این امر یکی از مزایای مهم و کاربردی محسوب می شود. از روش های مدیریت می توان به ارسال پیامک به چندین مشتری اشاره داشت و برای ارسال پیام کوتاه برای تبلیغات می توان جزئیات را ویرایش کرد. دسته بندی مشتریان به عنوان مشتریان تائید شده، می توان دسته ها را بر اساس نوع مشتری ایجاد کرد، همچنین ارسال اس ام اس های انبوه به صورت جداگانه به مشتریان و پیام کوتاه با ویرایشگر HTML انجام می شود و پیش از ارسال هر پیام کوتاه را می توان مشاهده کرد و پیامک به عنوان یک الگوی پیامکی ذخیره می شود. ایجاد چندین پیام کوتاه و همچنین می توان تاریخچه پیام را مانند تعداد پیامک های ارسال شده به شماره تلفن مشتری دریافت کرد. نظرات را به جزئیات مشتریان اضافه کرد و ارسال پیام کوتاه فوری به یک مشتری خاص، یک الگوی پیام کوتاه از برنامه را به حالت تعلیق درآورد. مدیریت پیامکی انبوه به تبلیغ محصول و سایر فعالیت های بازاریابی کمک می کند.

ویژگی های مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان دارای مزایای بسیاری است زیرا پیام هایی مانند تبلیغات، یادآوری ها، هشدارها و اعلامیه ویژه می توانند به سرعت تحویل داده شوند و کاملا قابل تنظیم و مقیاس پذیر شوند و به مشتریان کمک می کند تا دائما در به روز رسانی های شرکت های خود موفق تر عمل کنند. اگرچه تعداد کاربران پیامکی به دلیل برنامه های پیام رسانی مانند واتس اپ که به دلیل گسترش تلفن های هوشمند و داده های تلفن همراه پدید آمده اند، کاهش یافته است. برند ها و شرکت های مدرن برعکس فکر می کنند. بسیاری از برند ها با استفاده عملی و قدرت دسترسی چشمگیر، پیام های اطلاعاتی را از طریق پیام کوتاه انبوه ارسال می کنند و بازخورد مشتری را جمع می کنند. براساس تحقیقات به دست آمده، پیام های انبوه دارای میزان خواندن 95٪  هستند، در حالی که ایمیل ها دارای میزان خواندن فقط 22٪ هستند. این میزان خواندن دیگر قدرت دسترسی پیام کوتاه را به ما ثابت می کند. روش هایی وجود دارد که برند ها برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیام کوتاه دنبال می کنند.

پیام های دوره ای

برندها می توانند با ارسال پیامکی به صورت دوره ای، به مشتریان خود در مورد موضوعات مختلف اطلاع دهند و بازخورد مشتری را جمع آوری کنند. تحلیل هایی مانند رضایت مشتری و NPS معمولا از طریق پیامک های ارسال شده به صورت دوره ای انجام می شود. جمله بندی در متون دوره ای بسیار مهم است. پیامک های مشابه SMS که به طور مداوم ارسال می شوند باعث می شوند سطح توجه خواننده و میزان پاسخ های بازخورد کاهش یابد. نظرسنجی های NPS انجام شده بر روی پیام های کوتاه دوره ای یکی از متداول ترین روش های برند های تجاری است. اس ام اس به دلیل کم هزینه بودن و قدرت دسترسی بالا، می تواند ارزشمندی بالایی در مورد رضایت مشتری و موضوعات مختلف به برندها ارائه دهد.

پیام های مبتنی بر تراکنش

پیام های پیامکی مبتنی بر معاملات پس از انجام معاملات از جمله خرید، درخواست پشتیبانی، تغییرات اشتراک و تعرفه که توسط مشتری انجام می شود ارسال می شوند. پیام های کوتاه مبتنی بر تراکنش از نظر واقعی بودن بسیار موثر هستند. برندها تاکنون تعداد زیادی پیامک انبوه مبتنی بر تراکنش را از طریق پنل های پیام کوتاه  به مشتریان خود ارسال کرده اند و به نتایج بسیار موفقی رسیده اند.

پیام های کمپین

پیام کوتاه کمپین روشی بسیار موثر است که تقریبا توسط همه برندها استفاده شده است. در این مرحله، ارائه کمپین های شخصی برای مشتریان بسیار مهم است. اصول دنیای تجارت به سرعت در حال تغییر است کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند نیاز دارند درک بیشتری از دنیای فناوری داشته و همچنین از آخرین نوآوری های تکنولوژی برای پیشرفت و ارتقا در زمینه حفظ مشتری خود بهره ببرند. هنگامی که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و فناوری پیام کوتاه را ادغام می کنید یک شیوه موثر و قدرت مند را ایجاد می کنید که سبب پیشرفت چشمگیری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری می گردد. شما می توانید مشتریان خود را به خرید مجدد تشویق کنید در کنار این که هزینه های کسب و کار خود را کاهش می دهید.

جزییاتی از مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی

ترکیبی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پنل پیام کوتاه می تواند در بسیاری از کاربرد های مارکتینگ باشد و این تصمیم بر عهده شماست که می خواهید بر روی کدام بخش مورد توجه در کسب کار خود فعالیت و کارهای بیشتری انجام دهید. مواردی هستند که می تواند مدیریت ارتباط با مشتری و پنل پیامکی را تقویت کند از جمله، ارتقا سطح خدمات مشتریان، کاهش هزینه های اجرایی، به دست آوردن داده های قابل استفاده برای بهره گیری در حوزه مارکتینگ، مدیریت بهتر کاربران، بهره گیری از شیوه ی انگیزه بخشی موثر، پیگیری تجربه کاربری مشتریان، بهره گیری از شیوه فروش مکمل، حفظ مشتری و...

نظر شما