شناسهٔ خبر: 163350 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نمایندگان اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم دارند، گفت: دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی معیشت مردم است.

به گزارش «نماینده»، علی اصغر خانی شامگاه شنبه در جمع پرسنل سپاه پاسداران ناحیه شاهرود به میزبانی حسینیه ثارالله (ع)  این نهاد، با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مجلس یازدهم و نمایندگان، معیشت مردم است، تاکید کرد: همراهی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی بازوی توانمندی برای کمک به دولت و مجلس است.

وی با بیان اینکه مردم در کنار مسئولان و همچنین سپاه و بسیج نشان دادند که در رزمایش کمک مومنانه گام‌های اساسی در میان میدان بر می‌دارند، ابراز کرد: سپاه در کنار دفاع از ارزش‌های انقلابی حضور پرتلاشی در زمینه محرومیت زدایی دارد و لذا این مهم امری مقدس و قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز به کار مجلس یازدهم بیان کرد: همان‌طور که معظم له نیز اشاره فرمودند باید نظارت‌های درست و عمیق در کنار تعامل سازنده با دولت در بین مجلسی‌ها وجود داشته باشد که به حمد الله شاهد این امر هستیم.

خانی بیان کرد: امروز نیاز به همدلی و همراهی بین همه نهادها در راستای مدیریت شرایط اقتصادی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

نظر شما