شناسهٔ خبر: 163305 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رسانه‌های معاند با حاشیه‌سازی در پی کم اهمیت کردن سفر نخست‌وزیر عراق به ایران هستند

حاجی دلیگانی/2 عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: برخی رسانه‌های معاند با هدف کاستن از اهمیت سفر مصطفی الکاظمی به ایران به حواشی می‌پردازند.

به گزارش «نماینده»،حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس، درباره حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها در مورد دیدار مقام معظم رهبری و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اظهار داشت: اگر کسی توجه کند خواهد دید که اتاق محل دیدار همان اتاق دیدارهای رهبر معظم انقلاب است و فقط صندلی‌ها جابجا شده بودند.

وی افزود: دیدار مقام معظم رهبری با الکاظمی در شرایطی برگزار می‌شود که شیوع کرونا در تمام دنیا وجود دارد بنابراین در دیدارهای قبلی مقام معظم رهبری صندلی‌ها به گونه‌ای دیگر چیده شده بود و اکنون به درستی با فاصله بیشتری تنظیم شده است واین کار درستی است و باید از مسئولان دفتر تشکر کرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: برخی رسانه‌ها به جای پرداختن به متن به‌دنبال حواشی هستند و به نظر می‌رسد این فضاسازی‌ها در راستای کاهش اهمیت این گونه سفرها و محتوایی که مقام معظم رهبری به صراحت در خصوص دشمنی آمریکا با ملت عراق و ایران بیان فرمودند صورت می‌گیرد که آمریکایی‌ها، رسانه‌های خارجی و ایادی آن در داخل کشور کلید زدند.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: بعید نیست کسانی که این حواشی را ایجاد کردند چک‌های دلاری گرفته باشند که البته در بسیاری مسائل دیگر ما شاهد این بودیم که برخی‌ها که چنین دریافت‌هایی داشتندو در موضوع کرسنت ما دیدیم که بیش از 50 رسانه در آن زمان چک‌هایی گرفته بودند و حتی علیه منافع کشور قلم‌فرسایی کرده بودند.

نظر شما