شناسهٔ خبر: 163267 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خاندوزی: بحث تهران و شهرستان را وسط نکشید به فکر منافع مردم باشید

خاندوزی نمیانده مردم تهران در مجلس گفت: به همه نمایندگان مجلس در ابتدای کار مجلس یازدهم یادآوری می‌کنم به فکر آن چیزی باشید که منافع مردم است؛ تفکیک بین کلانشهر و روستا درست نیست.

به گزارش «نماینده»،احسان خاندوزی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه یک مرداد 99) طی تذکری اظهار داشت: نمایندگان بحث شهر و کلانشهر را مطرح نکنند. هیچ کدام از نمایندگان مجلس به اندازه نمایندگان تهران با روستاها ارتباط ندارند.

وی افزود: 1036 روستا فقط در استان تهران وجود دارد و در این 5 شهرستان استان تهران مشکل غیزانیه اهواز را قبل از شروع به کار مجلس شورای اسلامی در 7 خرداد در 5 کیلومتری تهران را از نزدیک دیده و لمس کرده‌ایم اینگونه نفرمایید که ما از مشکلات روستاها و شهرستان‌ها بی‌خبر هستیم.

نماینده مردم تهران گفت: متأسفانه در حاشیه‌نشینی کلانشهرهای ما بیشترین مشکلات و محرومیت‌ها وجود دارد همچنین مفاسد بدهکاری‌های اجتماعی و ... و مهاجرت نیز موجود است. من نمی‌خواهم از خودم دفاعی کنم فقط به همه نمایندگان مجلس در ابتدای کار مجلس یازدهم یادآوری می‌کنم به فکر آن چیزی باشید که منافع مردم است و تفکیک بین کلانشهر و روستا درست نیست البته ممکن است برای شنونده امروز رادیو خوشایند باشد اما نباید ما را از اتخاذ تصمیم بهینه، کم هزینه و کم فساد دور کند.

برچسب‌ها:

نظر شما