شناسهٔ خبر: 163247 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بررسی مشکلات ازدواج و تشکیل خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس

نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع جمعیت و خانواده و مشکلات بر سر راه تشکیل خانواده در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد تا مرکزی در حوزه اجرایی متولی رسیدگی به این امور باشد.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع جمعیت و خانواده و موانع بر سر راه تشکیل خانواده با حضور کارشناسان و نمایندگان بخشی از دستگاه‌های مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه قوانینی که در این زمینه وجود دارد مطرح شد و بررسی‌ها نشان داد که مشکل در اجرای قانون است، والا قوانین در این زمینه وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز پیشنهاد شد تا مرکزی در امور اجرایی متولی امور مربوط به جمعیت و خانواده باشد و امور مربوط به این بخش را سامان دهد که این موضوع با توافق ضمنی حاضران همراه بود.

نصیرایی خاطرنشان کرد: البته بحث‌های امروز به جمع‌بندی نرسید و بنا شد تا در جلسات آینده بررسی‌های بیشتری پیرامون آن انجام شود.

وی در پایان گفت:‌ در این جلسه همچنین مشکلات حوزه ورزش و جوانان نیز مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد تا این مشکلات در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح و بررسی شود.

نظر شما