شناسهٔ خبر: 163223 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ماهی گیری اپراتورهای اینترنت همراه از آب گل آلود نابسامانی بازار

سیاه کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اپراتورهای اینترنت همراه در شرایط کنونی به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود هستند، گفت: شیوع ویروس کرونا جبر استفاده از اینترنت را افزایش داده و در حال حاضر اینترنت جزیی از سبد کالای زندگی روزمره شده است.

لطف‌الله سیاه‌کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با انتقاد از گرانی اینترنت همراه، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به نابسامانی بازار، گرانی اینترنت همراه نیز باری مضاعف بر دوش مردم شده این در حالی است که باید با ایجاد زیرساخت های مناسب زمینه دورکاری و انجام امور اداری از طریق اینترنت را بیش از گذشته فراهم کرد.

گرانی اینترنت همراه غیرقابل توجیه است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گرانی اینترنت همراه را غیرقابل توجیه دانست و افزود: آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به موضوع ورود کرده و از سوءاستفاده اپراتورها در شرایطی که مردم با گرانی روزانه کالاها روبه رو هستند، جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه اپراتورهای اینترنت همراه در شرایط کنونی به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود هستند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا جبر استفاده از اینترنت را افزایش داده است و در حال حاضر اینترنت جزیی از سبد کالای زندگی روزمره شده است.

اینترنت به جزء لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر اینترنت به جزء لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است و ابزار کار بسیاری از مشاغل است، اضافه کرد: فضای مجازی به عرصه زندگی تبدیل شده بنابراین این خدمت که یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه است باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

گفتنی است؛ رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳ تیرماه اجرا کنند.

نظر شما