شناسهٔ خبر: 163203 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

توضیحات مدیرعامل بهشت زهرا در خصوص کیک 50 سالگی

خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در پیامی ویدئویی توضیحاتی در خصوص برگزاری مراسم جشن 50 سالگی این سازمان و بریدن کیک تولد داد.

به گزارش «نماینده»، از روز جمعه ۲۷ تیر ماه امسال تصاویر و مطالبی در فضای مجازی تحت عنوان برگزاری جشن تولد برای سازمان بهشت زهرا دست به دست می‌شد.

در این تصاویر شهردار تهران پیروز حناچی، سیدحسن خمینی تولیت مرقد امام راحل در حال بریدن کیک تولد 50 سالگی بهشت زهرا بودند.

همین تصاویر واکنش کاربران زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت که معتقد بودند در فضای غمبار این روزهای کشور برگزاری چنین مراسمی چه توجیهی دارد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با انتشار ویدئویی در خصوص این مراسم توضیح داد و گفت: از سال قبل برنامه‌ریزی‌هایی شده بود تا برای یادبود ۵۰ سالگی فعالیت سازمان بهشت زهرا یک جشن و مراسم مفصلی برگزار شود تا از زحمات کارکنان این سازمان که با غم و اندوه مردم سر و کار دارند، تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد:‌ با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسمات لغو شد و مقرر شد تنها ۲۰ نفر از پرسنل بدنه سازمان بهشت زهرا با حجت‌الاسلام حسن خمینی دیدار داشته باشند که در این مراسم شهردار تهران و چند نفر اعضای شورای شهر تهران حضور یافتند.

خال گفت: این دیدار در جهت افزایش و ارتقاء روحیه آسیب دیده کارمندان بهشت زهرا برگزار شد و هدفی جز تجدید قوا و تجدید روحیه برای این عزیزانی که ۵ ماه است با اموات کرونایی سروکار دارند، نداشت.

نظر شما