شناسهٔ خبر: 163194 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بررسی کلینیک سینا مهر ادامه دارد/ به نکات جدیدی دست یافته‌ایم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بررسی پرونده کلینیک سینا مهر در کمیته ویژه شورا همچنان ادامه دارد، گفت:‌ به نکات جدیدی در این زمینه دست یافته‌ایم.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، درباره آخرین بررسی‌های انجام گرفته در مورد پرونده حادثه کلینیک سینامهر اظهار داشت: کمیته ویژه شورای شهر در حال بررسی این موضوع است و تا رسیدن به نتیجه مشخص، بررسی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین هیأت کارشناسی ۱۱ نفره در قوه قضائیه و دادستانی به صورت دقیق در حال رسیدگی به این پرونده هستند و بررسی‌ها نیز توسط این هیأت انجام گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اعضای کمیته ویژه شورای شهر پس از بررسی‌ها به نتایج جدیدی دست یافته‌اند که این نظرات و نکات به موقع اعلام خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که سهم قصور شهرداری در حادثه کلینیک سینامهر چقدر بوده است، ‌گفت: شورای شهر و قوه قضائیه زمانی که به نتیجه نهایی در این زمینه دست یافتند، آن را اعلام می‌کنند.

کلینیک سینا مهر ۱۰ تیر امسال دچار حریق و انفجار شد و ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند که اکثر جانباختگان کادر درمان این کلینیک بودند.

به گفته ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در حال حاضر حدود ۸ نفر از  اعضای کادر درمان این کلینیک هم در بازداشت هستند.

نظر شما